Warning: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /var/www/trogworld.com/public_html/forums/includes/class_core.php on line 1960
Well, im bored... [Archive] - TrogWorld

PDA

View Full Version : Well, im bored...



WNxRune
10-02-2003, 08:09 PM
Hey guys... lets make something here...

Ok, answer this... What bores you and what entertains you?

It wold be nice to know a bit more about you guys :razz:


Bores: English and spanish class

Entertainments: Reading a book about mithology.

CMON, please answer.... :P

Almuric
10-02-2003, 08:22 PM
Rune, why are you always bored??

And NWN is entertaining of course.

WNxRune
10-02-2003, 08:24 PM
ehh, I see you never get bored....

well, there is more to life than make a story... and I get lazy from time to time anyway :P

Almuric
10-02-2003, 08:27 PM
Well I forgot to mention something else that I really like......

BEER!! :beer: :beer: :beer:

Everyone have a tall one. :D

WNxBeowulf
10-05-2003, 07:57 AM
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:


Yeah, Al, i always listen to the boss. Beer was good

WNxThunderbolt
10-09-2003, 08:04 PM
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: makes me happy


makes me bored :chainsaw: :shoot: :insta:


did i mention this makes me happy???
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :whisky: :beer: :beer: :beer: :beer:


from now on, if i :cool: give me an ice cool :beer:

WNxRune
10-10-2003, 07:52 AM
... well al, you have succesfully brought a bunch of drunks in this site...

WNxIthron Eldin
10-10-2003, 07:53 AM
Holy crap!! Everyone's drinking beer except me!!

Bottoms up!!

:beer: with a :whisky: chaser...mmm.. :lol: :beer: :whisky: :beer: :beer:

Almuric
10-10-2003, 08:37 AM
Sorry Rune. You wanted a Pub. That's what people do there. :D

WNxRune
10-10-2003, 10:13 AM
ah ok... I guess I had this coming.. oh well, if you cant beat em... drink with em!
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:


... damn!


edit: ok who locked this topic?